Кошик
1125 відгуків
+380 (99) 172-33-78
Prime-Sale

Поширені питання

  • Інструкції та Програмне забезпечення розумного браслета

    Програмне забезпечення розумного браслета є власністю виробника програмного забезпечення і може оновлюватися без попереднього повідомлення. Вимоги до мінімальних параметрів операційної системи мобільного телефону можуть змінюватися без попереднього повідомлення.

    Найменування програмного забезпечення для телефону є в інструкції і описі до кожної конкретної моделі фітнес браслета на нашому сайті. Покупець зобов'язаний самостійно завантажити і встановити відповідну програму для своєї моделі мобільного телефону.

    Покупець може самостійно завантажити інструкцію з сайту компанії (з відповідної сторінки товару для кожної моделі окремо). Ми не вкладаємо роздруковані інструкції коробки товару, так як дбаємо про збереження дикої природи в цілому і лісів зокрема.

    Якщо клієнту необхідно - він (вона) може завантажити відповідну інструкцію у форматі PDF на сайті сторінці замовлення відповідного товару або попросити вислати інструкцію через вайбер або емейл.

    Продавець не несе відповідальності за межі не правильну роботу підключених пристроїв (телефону і браслета (годин) при неправильному виборі і установці програмного забезпечення (додатки) на телефон клієнта.

    Продавець не несе відповідальності за сумісність програмного забезпечення годин (фітнес браслетів) і вимоги до операційної системи мобільних телефонів з одного боку і можливостями мобільного телефону клієнта з іншого боку. Клієнт самостійно зобов'язаний перевіряти сумісність п / о свого телефону і вимоги до мінімальних параметрів п / о виробником фітнес браслета (годин).

    Роблячи замовлення онлайн в інтернеті клієнт розуміє і підтверджує, що встановлювати відповідне програмне забезпечення та/або завантажувати відповідну інструкцію йому/їй буде потрібно самостійно на свій ПК, ноутбук, телефон і т. п. Претензії типу - я не вмію (не бажаю) самостійно встановлювати/скачувати ПО, інструкції і т. п. вважаються необґрунтованими.

  • Гарантія

    Гарантія

    Базова гарантія на товари, представлені в нашому інтернет-магазині - терміном до 12 тижнів. Деякі товари (див. опис товару) мають гарантію - 12 міс.

    Послуга додаткової гарантії до 12 місяців.

    Якщо вам недостатньо 3 місяці базової гарантії, Ви можете придбатиДодаткову гарантію» на 12 місяців.

    Послуга «Додаткова гарантія до 12 міс від магазину» дає вам можливість протягом 12 місяців з моменту покупки мати гарантійне обслуговування на покупку.

    Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

    У разі, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися до наших менеджерів, номери яких Ви завжди можете знайти у відповідній вкладці нашого сайту.

    Умови надання гарантії:

    • Гарантійний ремонт поширюється на дефекти, що відносяться до заводського браку;
    • Гарантійний ремонт поширюється на пристрої, що мають чинну гарантію, яка визначається сервісним центром;
    • Пристрої з вичерпаним терміном гарантії підлягають ремонту за додаткову плату, яку сервісний центр попередньо погоджує з Вами;
    • Гарантія не поширюється на пристрої, залиті рідиною або мають механічні пошкодження (наприклад: пошкоджений корпус, відколи). Також на безкоштовний гарантійний ремонт не приймаються пристрою, раніше розкриті третіми особами.
    • Гарантія поширюється лише на пристрій, але не на його аксесуари, не поширюється на кабель та/або акумулятор.
    • Пристрій повинен відповідати збірці виробника (запасні частини повинні бути в повному комплекті і у первісному оригінальному вигляді, без ознак чужого втручання та/або модифікації);

    У яких випадках гарантія не надається?

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі:

    • порушення збереження гарантійних пломб;
    • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
    • порушення правил використання;
    • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни конструкцій або схеми товару;
    • відсутність підтверджує купівлю документа;
    • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.
    • якщо виявлені пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

    Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

    • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
    • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    • ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
    • повреждения, вызванные аварийным повышением или понижением напряжения в сети;
    • повреждения или ненормального функционирования изделия, вызванные сбоями или несоответствием стандартам параметров питающих, телекоммуникационных, кабельных и других подобных внешних факторов;
    • повреждения, вызванные дефектами системы, в которой использовался данный товар, или возникшие в результате соединения и подключения товара к другим изделиям;
    • повреждения, вызванные использованием товара не по назначению или с нарушением правил эксплуатации;
    • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
    • пошкодження або ненормального функціонування виробу викликано програмами;
    • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
    • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються:

    • на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
    • на програмні продукти, які не поставляються разом з виробом;
    • на дані користувача, які зберігаються або отримані з допомогою вироби.
    • на кабелі, якими комплектуються вироби,
    • на акумулятори в виробах.

    Оформляючи замовлення в нашому магазині, ви автоматично погоджуєтеся з вказаними правилами.

  • В комплекті розумного браслета / годин немає зарядного кабелю

    У деяких моделях фітнес браслетів / смарт годин роз'єм для зарядки USB розташований на самому пристрої. Для цього потрібно зняти ремінець і Ви побачите металеві смужки для USB порту.

    Можна заряджати в будь-якому USB телефонної зарядки, ноутбук, ПК і т. д.

    бездротова зарядка через USB

  • Браслет з тонометром - правила використання, відмову від відповідальності.

    Фітнес Браслет з Тонометром підходить для тих хто любить стежити за станом свого здоров'я, якістю сну, а так само для всіх активних і спортивних.

    Фітнес Браслет з Тонометром - це спортивний інвентар і не є медичним обладнанням, не підходить для постановки діагнозу і не є показанням для застосування медикаментів. Показання кров'яного тиску наводяться виключно в ознайомлювальних цілях, значення не є абсолютними і не можуть бути підставою для діагнозу, лікування, висновків, працездатності, претензій і т. п.

    Перед вимірами необхідно чітко знати свої нормальні показники. Вимірювання необхідно робити у відповідності зі стандартами діагностичних вимірювань - правильна поза (тіло в стабільному і розслабленому стані), відсутність електромагнітних випромінювань (свч піч, духовка, телефон і т. п.), суха чиста шкіра без масляних плям та косметики, не застосовувати після ванної, 30 хв до або після фізичних навантажень або їжі, прийому медикаментів і так далі...

    Не підходить для спостереження за хворими. Не підходить для моніторингу амбулаторно, та / або медичного спостереження літніх людей і людей з серцево судинними захворюваннями.

    Компанія Prime-Sale не несе відповідальності за показники тиску крові, ЕКГ, пульсу, сатурації і т. д. і т. п. зняті за допомогою спортивних фітнес браслетів.

    Виробник має право змінювати колір, функціонал, програмне забезпечення, комплектацію та інші характеристики без попереднього повідомлення.

  • Коротка інструкція по налаштуванню фітнес браслета

    Скачайте та встановіть програму для телефону з вашого офіційного маркету (Google Play / AppStore), в залежності від телефону та операційної системи Android/iPhone. Назва програми / програми дивіться в описі кожної окремої моделі на сторінках замовлення сайту.

    Войдите в приложение и соедините телефон с браслетом через Bluetooth в самом приложении.
    Синхронизация и настройка начальных параметров часов происходит автоматически и занимает до минуты.
    Ваш браслет готов к работе.
    Далее Вы можете выполнить дополнительные настройки по синхронизации звонков, уведомлений и т.п.

    Для корректной работы браслет должен некоторое время привыкнуть к особенностям вашего тела и динамики движений, чтобы корректно собрать и анализировать информацию.

    Без первоначальной привязки к телефону, браслет будет работать в демо режиме и его показатели могут быть не корректными. 

    Це пристрій - спортивний інвентар та аксесуар для повсякденного використання. Не є медичним приладом, що його дані Не можуть бути використані для медичного діагнозу і не є підставою для прийому медикаментів. Показник артеріального тиску крові наводиться виключно в ознайомлювальних цілях і не несе ніякої додаткової медичної або діагностичної точної інформації. Порівняння показників браслета і стороннього тонометра не є підставою для претензій про коректних свідченнях. Не підходить для спостереження за хворими.

  • Не можу з'єднати / синхронізувати годинник з телефоном

    Переконайтеся, що Ви завантажили і встановили програму саме для цього браслета / годин, а не якесь інше. Скачувати необхідно тільки з офіційного маркету (не через QR-код або з якогось іншого сайту).

    Почистіть телефон (кеш, куки...) спеціальними програмами (в сучасних телефонах вже встановлені з заводу). Звільніть оперативну пам'ять.

    Видаліть додаток, перезавантажте телефон і заново встановіть програму з офіційного маркету Google Play / AppStore.

    Дайте додатком необхідні дозволи в процесі установки і налаштування.

    З'єднайте телефон з годинником в самому додатку (не безпосередньо поверх) - програма сама запропонує включити Bluetooth процесу активації, якщо на телефоні він вимкнений.

    У 99% випадків вирішуються всі проблеми з синхронізацією і з'єднанням телефону і розумного браслета / смарт годин, після виконання цих найпростіших маніпуляцій.

     

  • Не можу встановити програму для годин на телефон

    Скачивайте програму Тільки з офіційного маркету Google Play / AppStore. Тільки в цьому випадку Ви отримаєте поточну версію програми для нашого ринку.

    Не завантажуйте скануванням QR або з інших місць.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner