Кошик
1125 відгуків
+380 (99) 172-33-78
Prime-Sale

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка кур'єромДоставка кур'єром Нової пошти за тарифами та строками компанії Нова пошта, та за доступними до доставки адресами Калькулятор доставки https://novaposhta.ua/delivery
  • Відправка по ЄвропіМожемо доставляти по Європі з Польщі товари та продукти компанії Choice – Чойс Україна. Вартість доставки розраховується кожного разу окремо. Умова відправки - повна оплата на сайті (НЕ Промоплата!) або на картку.
  • Магазини RozetkaТільки на умовах Компанії Розетка (оплата на сайті) та в їх пунктах видачі. Строки та терміни доставки залежать виключно від Розетки та їх робочого розпорядку. Відправка впродовж 3 робочих днів (вихідні не враховуються).
  • УкрпоштаЗамовлення через Укрпошта відправляємо тільки після передоплати.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 9000 ₴.1. Калькулятор доставки https://novaposhta.ua/delivery 2. Строк та вартість доставки залежить виключно від компанії Нова Пошта. 3. Доставка кур'єром за тарифами, та термінами компанії НОВА ПОШТА. 4. Замовлення до 200 грн. відправляємо тільки після передоплати. 5. Замовлення наложкою (післяоплатою на пошті) надсилаємо тільки після передоплати щонайменше 200 грн. (страховка на випадок того, якщо ви не заберете посилку). Ці 200 грн мінусуються від суми вашого замовлення. 6. Стандартна відправка впродовж 3 робочих днів. 7. Клієнтам з негативним рейтингом доступна відправка післяплатою після внесення попередньої оплати (повна або часткова з зменшенням суми накладеного платежу) або Prom платіж оплата на сайті. Теж стосується клієнтів, які раніше не забрали замовлення наложкой в компанії. 8. Якщо вибраний поштомат зайнятий і не приймає відправлення - ваше замовлення буде відправлено до найближчого відділення або найближчого доступного поштомату без попереднього узгодження номера відділення/поштомату. 9. Через 5 днів зберігання незабраний товар повертається назад автоматично з пониженням рейтингу покупця та відповідним відгуком. 10. Термін відвантаження та доставки може збільшитись у зв'язку з повітряними тривогами, військовими діями, відключенням електріки та іншими не залежними від нас обставинами без попереднього повідомлення.
  • Meest ПОШТА1. Замовлення через Meest надсилаємо лише після передплати. 2. Якщо обраний поштомат зайнятий і не приймає відправлення - ваше замовлення буде відправлено до найближчого відділення або найближчого вільного поштомату. 3. Через 5 днів зберігання не забране замовлення повертається автоматично.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата1. Замовлення до 200 грн. відправляємо тільки після попередньої оплати або оплати на сайті. 2. Клієнтам з негативним рейтингом доступна відправка післяплатою після внесення передоплати (повна або часткова зі зменшенням суми післяплати) або Prom платіж або оплата на сайті. 3. Замовлення наложкою надсилаємо тільки після передоплати щонайменше 200 грн зі зменшенням суми післяплати.
  • Оплата на рахунокПісля оплати надішліть повідомлення в Viber, Whatsapp, Telegram, або через email.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата за реквізитами
  • ПриватБанкРеквізити будуть надіслані через смс
  • МонобанкРеквізити будуть надіслані через смс

Гарантія:

На весь товар поширюються гарантійні умови виробників.

Для замовлення має бути телефон с Viber або WhatsApp. Номер ТТН передається клієнту через доступний зв'язок. Клієнт має самостійно відстежувати свою доставку на сайті транспортної компанії. Повідомлення о статусі відправлення клієнти мають отримувати самостійно від обранних ними транспортних компаній.

При замовленні товарів необхідно враховувати таке:

Товар зі статусом "На замовлення" можна купувати тільки за передоплатою 100%.

Без підтвердженого номера телефону замовлення післяплатою не надсилаються - тільки після передоплати.

Клієнтам з негативним рейтингом замовлення надсилаються лише після передоплати (повна або часткова).

Якщо клієнт не приходить за своїм замовленням, відправленим післяплатою, то цей клієнт позбавляється можливості в майбутньому отримувати замовлення післяплатою - тільки повна передоплата.

Компанія на свій розсуд має право відмовити в обслуговуванні клієнтів з умовою пост-оплата, тобто післяплатою (наложка).

Компанія на власний розсуд має право відмовити в обслуговуванні.

Замовлення до 200 грн надсилаються лише після передоплати.

Замовлення за розстроченням і кредитом можливі від 300 грн і вище.

Відправка в продовж 3 робочих днів. Вихідні не враховуються.

Адресна доставки тільки кур'єром Нової пошти за їх тарифами за рахунок одержувача.

Замовляючи з Оплатою післяплатою (наложкою) Новою поштою ви автоматично підтверджуєте що ознайомлені та згодні з тарифами післяплати за ваш рахунок.

Доставка виключно згідно тарифів та термінів обраної транспортної компанії.

Термін та тривалість доставки може змінюватись без попереднього попередження.

В разі форс-мажорних обставин -Термін відвантаження та доставки може збільшитись у зв'язку з повітряними тривогами, військовими діями, відключенням електріки та іншими не залежними від нас обставинами без попереднього повідомлення до нормалізації ситуації, або припинення форс-мажору. Претензії на цю тему не приймаються - всі живемо в тих самих умовах.

Комплексне замовлення може бути відправлене з різних складів та міст у різних відправках з різними номерами декларацій та строками доставки, без попереднього повідомлення про розбивку замовлення на кілька відвантажень та без узгодження.

При замовленні товарів необхідно враховувати таке:

Все спілкування з покупцем, після розміщення замовлення, відбувається через Viber або Whatsapp, для підтвердження замовлення та після, для відправки інформації про номери ТТН.


1. Товар зі статусом "На замовлення" можна купувати тільки за передоплатою 100%.
2. Без підтвердженого номера телефону замовлення післяплатою не надсилаються - тільки після передоплати.
3. Замовлення до 200 грн надсилаються лише після передоплати.
4. Замовлення з розстрочення та кредиту можливі від 300 грн. і вище.
5. Адресна доставка тільки кур'єром Нової пошти за їх тарифами за рахунок отримувача.
6. Замовляючи з Оплатою післяплатою (наложкою) Новою поштою ви автоматично підтверджуєте що ознайомлені та згодні з тарифами післяплати за ваш рахунок.
7. Клієнтам з негативним рейтингом замовлення надсилаються тільки після попередньої оплати (повна або часткова).
8. Якщо клієнт не приходить за своїм замовленням, відправленим післяплатою, то цей клієнт позбавляється можливості в майбутньому отримувати замовлення післяплатою - тільки повна передоплата.
9. Компанія на свій розсуд та без попереднього попередження має право відмовити в обслуговуванні клієнтів з післяплатою (наложка).
10. Компанія на власний розсуд та без попереднього попередження має право відмовити в обслуговуванні.

11. Не оплачені замовлення через добу скасовуються.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner